Even voorstellen

Hi leuk dat je even de tijd neemt om een kijkje te nemen op mijn blog pagina.
Mocht je mij nog niet kennen stel ik me bij deze even voor.
Ik ben Jen, 36 mooie lentes jong. Getrouwd en mama van een heerlijk klein mannetje genaamd Max. Ik ben Gek op koken en deel mijn kookkunsten dus ook graag op social media en mijn gasten natuurlijk :) Af en toe geef ik ook kook workshops voor kids en wil daar in de toekomst misschien wel meer mee gaan doen.
Mijn besluit om te gaan bloggen kwam eigenlijk uit het niets. Ik hou van schrijven omdat ik zo makkelijker mijn gevoel kan uiten zonder dat mijn gesprekspartner zich kan ergeren aan mijn langdradigheid (hihi) Dus wees gewaarschuwd je zal hier vaak hele lappen tekst gaan zien van mij ;)
Sinds vorig jaar oktober zit ik ziek thuis. En wil eigenlijk op deze manier met iedereen delen hoe het is om een ziekte te hebben waarvan 90% van de mensen niet eens weet dat ze het hebben of het niet willen erkennen, zo begon het namelijk bij mij ook. In mijn volgende blogs zal ik mijn verhaal vertellen wat er in de afgelopen 5 maanden is gebeurd en hoe ik heel hard aan mijn herstel aan het werken ben. Maar natuurlijk komen er ook blogs waarin ik mijn kookkunsten laat zien en over de leuke dingen vertel..
Thanks for reading!
X J

Reacties