Heerlijk weer...

Hi Welkom terug ;)

Kun jij ook altijd zo genieten van het eerste zonnetje van het jaar?
Terrasjes die weer vol mensen zitten, ijssalons die weer open gaan, lekker dagje strand etc etc..
Te lekker gewoon..

Helaas kan ik nog niet echt genieten van onze tuin omdat deze nog helemaal opgeknapt moet worden maar ja ik woon in de groenrijkste omgeving van deze stad dus genoeg mooie plekken waar we lekker kunnen genieten met de kleine man. Ik wordt er in ieder geval weer beetje happy van zeg maar :)

Kleine man heeft vandaag paasontbijt op school gehad en natuurlijk moest deze mama iets lekkers maken voor hem om mee te nemen. Dus gisteravond even 24 muffins gebakken in 2 smaken en vanmorgen versierd. Trots dat hij was... Zo leuk om te zien vind ik dat he :)


Voor ons begint de mei vakantie al na vandaag dus dat wordt lekker 2 weken genieten met hem.. En dan gaan we alweer aftellen naar de zomervakantie en het nieuwe schooljaar, natuurlijk ook lekker even op vakantie samen dus kortom er komt weer genoeg leuks aan..
Om te beginnen zondag lekker brunchen bij moeders en verder lekker relaxen..

Ik wens jou en misschien je gezinnetje een fijne vakantie en.....

X J

Reacties