Nieuwe verslaving.. :)

Hi leuk dat je weer komt lezen..

We zijn intussen weer een weekje verder, vandaag weer een therapie sessie gehad en net als vorige week kwam ik er rustig uit. Eigenlijk voel ik me een beetje leeg sinds 2 weken.. Nog wel doodmoe maar ja dat schijnt erbij te horen helaas..

Gek genoeg begin ik na mijn eerste heftige EMDR sessie heel veel dingen op een andere manier te bekijken en te voelen. Ik besef nu ook echt welke mensen voor mij belangrijk zijn en wie ik graag in mijn leven wil houden. En dat het belangrijk is om ook eens naar mezelf te kijken en te luisteren ipv er altijd maar voor anderen zijn en mezelf aan de zijlijn plaatsen..
Ik voel me nu ook bijvoorbeeld echt niet op mijn gemak bij mensen die erg negatief zijn of over komen in een gesprek. Voorheen keek ik daar doorheen maar op 1 of andere manier kan ik dat niet meer.. Misschien ook wel een soort weerspiegeling van hoe ik voorheen was ofzo geen idee..
Maar goed dat maakt ook niet meer uit, ik weet in ieder geval wel dat ik heel selectief ben geworden en iets meer zwart/wit naar de wereld kijk ipv altijd iedereen maar leuk te vinden en vervolgens dan weer een mes in mijn rug te krijgen zeg maar.. Kortom het gaat op zich wel de goede kant op. Ben hard op weg naar een nieuwe Jen...

Maar ja ik ga het even over iets anders hebben... :)
Wat doe je als je al bijna 6 maanden ziek thuis zit en je rot verveeld? Schoonmaken...was doen... koken (wat ik heel graag doe) bakken (hmm ook lekker) boodschappen doen.. Maar ja en dan? Ik ben niet iemand die gaat shoppen online ofzo dus tja dan moet je iets anders verzinnen...
Ik heb bij onze grote vriend ome AliExpreSS een diamond painting besteld, ik ben aan het priegelwerk begonnen aangezien het een grote is van 30x40 dacht ik echt man waar begin ik aan haha.. Maar gek genoeg is dat echt leuk om te doen en het geeft me rust in mijn hoofd.. Nou wat wil ik nog meer toch? Mjah dat is een paar dagen leuk en dan ga je je toch weer ziekelijk vervelen..
Wandelen wordt op een gegeven moment ook zo saai.

Dus hebben we (ja ja we behoorde nog tot de oude generatie ofzo) een Netflix account aangeschaft een maandje geleden. En WOW er ging een wereld voor me open haha...
Sindsdien kijk ik bijna de hele dag series, de ene is nog beter als de andere..

Dus ja blijkbaar heb ik nu een nieuwe verslaving.. Het is nu koken/bakken, mediteren en Flixen geworden hihi..
Ach ja alles is beter als het verkeerde pad op gaan denk ik dan ;)

De paasdagen staan al weer bijna voor de deur, dus wij gaan weer gezellig een dagje in de randstad spenderen.. Het beloofd weer een heerlijke week te worden als ik naar het weer kijk dus ja wat willen we nog meer mensen?

Geniet van je week en hopelijk tot de volgende blog..

X J

Reacties