Genieten van vakantie...

Hi even vanaf mijn vakantie adres een blogje..

Wat kan een mens toch genieten van een hele simpele leuke vakantie op een camping in Belgiƫ/Ardennen in een houten huisje..
Echt Heerlijk..

Ik zocht een tijdje in het begin van het jaar naar een vakantie plek wat ten eerste super leuk is voor Max en voor mij was de rust erg belangrijk.. nou die combi hebben we gevonden in Oteppe camping Hirondelle. 

Er staan vreselijke horror verhalen op internet over deze camping maar persoonlijk ervaren wij hier totaal niks van.. een aanrader dus voor als je een weekje er tussenuit wil..
Wij kiezen er zelf voor niet met vliegtuig op vakantie te gaan maar lekker met de auto.. en aangezien wij geen strand mensen zijn kiezen wij liever voor een vakantie waar zowel voor ons als voor Max genoeg te doen is.. (krijg namelijk vaak de vraag of een zonvakantie te duur is voor ons... Euhm nee maar wij genieten hier meer van)
Maar ach ieder zn ding toch ;)
Verder gaat het nog steeds redelijk met me gelukkig.. ik kan hier lekker mediteren en mijn rust momenten pakken.. dus ik ben happy :) En ik kook lekker elke dag zelf hier, en heb leuke ideeen voor mijn blog page om mijn kookkunsten verder te gaan delen met jullie.. Hou die pagina dus in de gaten mensjes hihi..

Hebben jullie nog plannen in de vakantie? Leuk als jullie dat willen delen.. (zonder info over wanneer natuurlijk)

Lief dat je weer even kwam lezen..

X J

P.s. dit waren een paar gerechten die ik gefabriceerd heb daar... Hoezo camping voer?



Reacties