Herfst...

De meest aparte tijd van het jaar is weer aangebroken.. Herfst...
We laten de zomer achter ons en gaan de kou weer tegemoet, maar Hey dat houdt dus ook in dat we in de keuken ook weer lekkere dingen kunnen gaan bereiden. Voorbeelden daarvan zijn de stamppotjes, heerlijk warme soepen maar ook de mjah wat zal ik zeggen de wat ongezondere dingen. Taarten enzo ;) Uiteraard ga ik mijn herfstige kooksels ook proberen zo veel mogelijk te delen met jullie..

Maar goed het mooiste aan deze tijd vind ik nog altijd de natuur, alles gaat zich klaarmaken voor de kou. Blaadjes in de mooiste kleuren enzo doen mij altijd wel iets.
Ik ben zelf wel een persoon die de kou haat en loop daarom meestal al vrij snel met winterjas en sjaal haha maar s'avonds lekker onder een dekentje tv kijken is daarom ook wel 1 van mijn favoriete dingen. 
Ik woon in een mooie omgeving met veel groen en bossen om ons heen, dus een stevige wandeling is altijd voor mij een momentje om mijn hoofd leeg te maken. Ben ook niet voor niks verhuist, weg uit de randstad met hectiek, drukte en totaal ander soort mensen ;)

Ik ben inmiddels weer lekker vrijwillig aan het werk op de bso, lekkere dingen maken voor en met de kids, en ook met mijn knutsel werkjes gaat het weer lekker.. Ben nu aan het halloween thema begonnen met pumpkins en spookjes enzo.. helemaal leuk!
Wil jij nou ook of van mij een leuk kunstwerk hebben of wil je het leren hoe je het zelf kan maken? Laat het me dan even weten in een reactie of vind me op social media: Jen Middelburg-Tromp op Facebook of Angelmeissie op Instagram.  
 
2020 is niet echt bepaald een jaar geworden die we allemaal voor ogen hadden, geen vakanties, afstand houden etc maar ik kijk uit naar een nieuw jaar met de hoop dat we enigszins weer een beetje normaal kunnen doen. Voor nu zeg ik hou de maatregelen nog even vol en be safe!
 
-X- J 

Reacties