Lang leven de belastingdienst..

Iedereen heeft helaas wel eens te maken met de belastingdienst en de daarbij behorende belastingtelefoon.
Ik heb zelf 14 jaar lang in de klantcontact wereld gewerkt maar wat ik daar nu al 2 dagen achtereen meemaak is gewoon schandalig te noemen.

Ze hebben al een slechte naam als het gaat om kinderopvangtoeslag maar als je dan door 3 verschillende personen 3 verschillende antwoorden krijgt terwijl het antwoord dat je nodig hebt van cruciaal belang is begin ik mij toch echt af te vragen wat er fout gaat in de callcenter?! Of in het hoofd van die medewerkers dat kan ook?!
Het is dat ik zelf enigszins nog wel een beetje kan nadenken en dat ik na die gesprekken zelf dingen gaan opzoeken op internet, maar als je daar de persoon aan de telefoon dan mee confronteert wordt het weggewuifd alsof je uit je nek kletst! Terwijl het in mijn situatie gewoon kan betekenen dat er veel geld terug moet worden betaald. 

Kortom het boeit ze gewoon niet dat zieke mensen zoals ik dus hierdoor een terugval kunnen krijgen (wat ik ook heb aangegeven)..

Ik heb geen idee waarom ik dit schrijf maar ik heb een partij hoofdpijn en wilde het even kwijt.. Pffff  

Sorry moest het even van mij af schrijven..

 

X J

Reacties