Toekomst...

Zoals ik wel eens eerder hier heb laten zien heb ik voor mezelf sinds een jaar een hele leuke hobby gevonden.. kunstwerken maken met hout..

Geeft zo'n heerlijke rust om lekker te freubelen, houtlijm van mijn vingers af te plukken 😂 en om te bedenken hoe ik steeds grotere en mooiere dingen kan maken.. Lekker koptelefoon op, muziekje op en gaan.. ik heb inmiddels al heel wat dingen gemaakt en mensen vragen me nu ook echt of ik iets wil maken voor ze. Voelt als een eer natuurlijk maar ik zit er er echt aan te denken om een mini bedrijfje hierin te gaan beginnen..

Ik heb inmiddels mijn ingangen in inkoop van materialen wel gevonden, gereedschappen heb ik allemaal dus ja waarom niet.. 
Ben ook een uniek concept aan het bedenken met verlichting in de werken zodat het nog mooier wordt om als echt kunst in bv je woonkamer te hangen.. 
Op internet zijn er al vele sites te vinden waar dit wordt aangeboden maar echt tegen belachelijke prijzen.. dus dat ga ik zeker niet overnemen..😉

Ben nu met een skyline van Nijmegen bezig voor iemand, dus ook dit behoort tot de mogelijkheden. Een skyline van je eigen stad, woonplaats of misschien wel geboortestad. Landen zijn ook mogelijk..kortom heel veel dus..

Stuur me zeker even een berichtje als je vragen hebt of ook iets gaafs wil hebben van mij.. 

X J

Reacties