Hotel ziekenhuis..

Hi,

Het is helaas weer zover dat mijn kleine mannetje in het ziekenhuis belandt is met zware astmatische aanvallen en een virusinfectie. In 2 weken tijd 2 keer via de spoedeisende hulp opgenomen op de kinderafdeling, vorige week 3 dagen en nu ook weer bijna 4 dagen. Hij mocht tussen tijds even naar huis omdat ze dachten dat het goed ging. Maar helaas werd er op dat moment alleen naar waarden gekeken en niet naar hem zelf dus lag hij binnen 4 dagen weer op de kinderafdeling.

Stress levels die werkelijk de pan uitreizen, vooral bij mij omdat ik ook mijn eigen ziekte er nog naast heb en dus moeilijk met stress en tegenslagen kan omgaan. Maar ja ik probeer toch even sterk te zijn zodat mijn kleine man mama's tranen niet hoeft te zien of te voelen. 
De hele nacht door elke 2 a 3 uur worden we wakker gemaakt voor zijn pufjes, dus je kan wel nagaan hoe wij ons voelen na deze dagen 🥱😴 echt doodmoe dus..

Maar ja we weten dat deze tijd van het jaar meestal weer bevat waar hij slecht tegen kan, maar toch doet het elke keer weer pijn om hem zo te zien vechten. Maar ik leer nu ook steeds meer begrijpen wat astma precies inhoudt en wat we moeten doen om het thuis beter te saneren voor hem. Dus dat is ook de opdracht voor de komende tijd.. komt goed dus, want we krijgen vanuit het ziekenhuis hier hulp voor..

In deze corona tijd is het ook allemaal raar, mondkapjes op vind ik geen probleem. Maar als ik koffie wil of iets anders moet ik bellen en erom vragen, terwijl dat voorheen altijd vrij te pakken was. We mogen niet op de gang lopen, je komst aankondigen door middel van een vragenlijst invullen voor "groen licht"  etc. Kortom ziekenhuis is nooit leuk maar nu in deze tijd vooral vreemd allemaal..🙄

Ik wil graag iedereen bedanken via deze weg voor alle lieve berichtjes, kaarten en kadootjes die gestuurd zijn naar hem. Super lief!❤️

En euhm ow ja met mij komt het ook wel weer goed op de weg naar mijn herstel maar ik zou geen goeie moeder zijn als ik mezelf voorop stel. Eerst mijn kind en dan ik😊 althans dat vind ik..
Thnx voor het lezen weer. 

X J

Reacties