My art

Hi leuk dat je in het nieuwe jaar ook weer even een kijkje komt nemen op mijn blog pagina :)

Het jaar is alweer 13 dagen geleden begonnen maar toch alsnog hierbij de beste wensen, en hopelijk maken we er nu wel een mooi jaar van met zijn alle..

Zoals ik al eens eerder verteld heb, heb ik een leuke bezigheid gevonden die ervoor zorgt dat ik mijn hoofd rustig kan houden ipv alle prikkels/klachten etc te voelen waar ik dagelijks mee te maken heb nog steeds. Ik heb mezelf aan kunnen leren om steeds mooiere houtwerken te maken, ik krijg leuke complimenten van mensen en er zijn zelfs al mensen geweest die ook graag een echte Jen only aan de muur willen hebben haha.. Zo leuk dit!

Ik ben er ook heel trots op dat ik dit gevonden heb als een soort afleiding en als men dan ook nog zo enthousiast reageert erop dan kan mijn dag niet meer stuk :)

Kijk gerust bij mijn werkjes, zie je er iets tussen wat je ook graag aan de muur zou willen hebben laat het dan zeker weten! Alle soorten en maten zijn mogelijk.. Of als je zelf iets hebt wat je gemaakt wil hebben in deze stijl kan dat ook. Met verlichting is ook een optie.. Dus kortom vind je het leuk let me know ;) Er zijn ook vele sites waar je hout kadootjes kunt kopen maar die zijn niet handgemaakt met Liefde (hihi) en ook vele malen duurder dan de kleine bijdrage die ik ervoor vraag..

Hieronder nog even mijn laatste 3 werken..

Thnx voor je bezoekje weer..

X J

                                            Sterrenbeelden in tattoo stijl


                                                        Een paardenhoofd van 80 cm hoog


                                            Een skyline van jouw eigen stad kan natuurlijk ook ;)
 

Reacties