Nieuw jasje

 Hi,

Nou zoals je kunt zien heb ik mijn pagina even in een nieuw jasje gestoken. Helaas kan ik dat nog niet echt over mezelf zeggen maar ja goed what's new he..

Ik ben intussen weer lekker bezig met mijn lichaam (ja weer aan de lijn haha) Maar het gaat goed op dat gebied. Ik probeer mij maar te focussen op andere dingen zodat mijn andere issues een beetje naar de achtergrond verdwijnen. Lukt dat denk je? Euhm nou niet echt want op sommige momenten zou ik het wel uit kunnen schreeuwen.
Veel lichamelijke pijnen, doodmoe de hele dag, met hoofdpijn opstaan etc etc. Maar ja dit is een liedje die waarschijnlijk nog wel even aan de gang blijft. Net alsof een langspeelplaat blijft hangen zeg maar..

Maar goed ik probeer met fysio weer een beetje mijn spieren in beweging te houden en met de psychotherapie blijf ik mijn best doen om alles weer door een andere bril te bekijken dan alsmaar door die negatieve glazen.
Merk helaas alleen de laatste tijd dat ik bepaalde dingen niet echt meer kan handelen zoals ik dat vroeger wel altijd kon, ik ben erg snel overprikkeld dus dan is het echt letterlijk tot 10 tellen en doorgaan anders ontplof ik. Is nog niet gebeurd gelukkig maar het gevoel van is wel aanwezig zeg maar..

Ik ben al onwijs dankbaar voor het feit dat ik er nog ben, dat ik toch nog de kracht heb om door te blijven vechten voor een normaal leven en dat ik niet opgegeven heb op het moment dat ik het echt niet meer aan kon vorig jaar.
Wellicht ben ik niet meer zo sociaal als dat ik altijd geweest ben, maar ik wil en kan geen ongezonde negativiteit meer gebruiken in mijn leven dus ik heb dat echt een dikke vette Ban gegeven. 

Ik ben nog steeds lekker aan het knutselen met hout en heb onlangs iets heel handigs gemaakt (althans dat vind ik) Namelijk een menu bord voor in de keuken waarop je elke week kan noteren wat je elke dag gaat eten en welke boodschappen je daarvoor nodig hebt. Zo heb je een mooi overzicht voor de hele week. Kleur is optioneel natuurlijk maar in ons industrieel interieur past zwart/hout het beste.. Ik maak alles op bestelling dus vind je het leuk dan weet je me te vinden ;)

Thanks for reading again..

X J



  

Reacties